فعالیتهای زمستانی بیرون خانه برای همه خانواده

فعالیتهای زمستانی بیرون خانه برای همه خانواده

تنها بخاطر اینکه زمستان است به این معنی نیست که فعالیتهای بیرون خانه باید متوقف شود! کمک کنید خانواده تندرست بماند و با فعالیتهای زمستانی این فصل را برای همه خانواده خوش بگذرانید. اینجا چند ایده را به شما معرفی می کنیم؛

سورتمه/ لیز خوردن از سرازیری/ تیوب سواری  

هر آنچه که شما آنرا مینامید، لیز خوردن از سراشیبی در برف برای همه سنین لذت بخش است. شما میتوانید از دیسک های پلاستیکی ارزان، سرتمه, تیوب ها و یا کیسه های پلاستیکی استفاده کنید. شما میتوانید این کار را در محله خود انجام بدهید یا به پارک محلی بروید. از پوشیدن لباس زیاد و چند لایه و چکمه های سنگین اطمینان حاصل کنید.

برای سرگرم کردن کودک خود بیشتر بخوانید:

روش‌های سرگرم کردن خواهر و برادرهای کوچک

چیزی بسازید

قلعه، صندلی، خانه روستایی و آدم برفی تنها تعدادی از چیز هایی است که میتوانید با برف بسازید. شما می‌توانید یک مسابقه خانوادگی آدم برفی برای مشاهده اینکه چه کسی می‌تواند خلاقانه ترین طراحی آدم برفی را داشته باشد ایجاد کنید. این کار تنها نباید آدم برفی باشد ، حیوانات برفی همچنین بسیار لذت بخش هستند.

برف بازی!

استراتژی خود را طراحی کنید و یک برف بازی قدیمی و سنتی را اجرا کنید. قوانینی ایجاد کنید و ببینید که هر کس از آنها پیروی می‌کند. هیچ کس نباید خود در گلوله های برف سنگ پنهان کند تا ضربه نخورد. برای مثال نباید بازیکنان پرتاب سنگین کنند و یا به صورت بزنند.

اسکی رفتن

در هنگام تعطیلات اسکی میتواند لذت بخش باشد ولی اگر در سبک زندگی شما نیست ( یا در بودجه شما نیست)، دنبال اسکی استقامت در منطقه خودتان یا اتفاقات یک روزه در خانه اسکی محلی خودتان باشید. اگر شما قادر به اجاره یا قرض گرفتن اسکی هستید شاید شما برای انجام اسکی سبک استقامت در محله یا پارک منطقه خودتان قادر باشید. اگر هم در نزدیکی محل زندگی خود جایی برای اسکی سراغ ندارید، به مناطق دیگر بروید و حداقل این ورزش مفرح را با کودک خود از نزدیک مشاهده کنید.

گزارش: نکات برتر برای اجتناب از افسردگی زمستانی برای والدین خانه نشین

برف نیست؟

شاید منطقه شما تنها یک جلگه سرد بدون برف است، یا در حال حاضر بدون برف می‌باشد. یک پیاده روی در هوای سرد شاید تنها کار باشد. یک فلاسک شکلات داغ را برای لذت بردن در پیاده روی با خود به همراه داشته باشید.

در هوای سرد پیک نیک داشته باشید. یک آتش بزرگ یا آتش کمپین  در پارک منطقه یا حیات خلوت خود درست کنید. آب یا شیر را برای درست کردن شکلات داغ گرم کنید و کمی قند را برای خوردن با آن برشته کنید.

بازیهای یخی می‌توانند واقعا لذت بخش باشند. فقط مطمئن باشید که شما در میدان یخ بازی مجاز یا  دیگر سطح یخ زده رسمی امن هستید. ایده خوبی نیست که به دنبال استخرهای یخ زده که ضخامت یخ آنها سوال برانگیز است باشید. اسکی روی یخ برای هر کس در خانواده می‌تواند مفرح باشد. هاکی جاروب یک بازی سرگرم کننده یخی که به اسکیت نیازی ندارد و کودکان از ان بسیار لذت می برند (هرچند شما میتوانید کمی هاکی نیز بازی کنید).

منبع:مشاورکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *